- ALERGIE
- ANTIOXIDANTY
- APIPRAKTIK
- BOLESTI BRUCHA
- BOLESTIVÁ MENŠTRUÁCIA
- CBD CANNABIS KONOPE
- DEODORANTY A PARFUMY
- DEPRESIA A ÚNAVA
- DETOXIKÁCIA
- DETSKÁ IMUNITA
- DIABETES/CUKROVKA
- DR NONA
- DOPLNKY VÝŽIVY
- ENZÝMY
- FOREVER
- HARMONELO
- CHOLESTEROL
- CHUDNUTIE
- IMUNITA
- INFARKT
- KAŠEĽ
- KĹBY A SVALY
- KNIHY A BROŽÚRY DR.NONA
- KOLAGÉN
- KOZMETIKA
- KOŽA-AKNÉ
- KOŽNÉ EKZÉMY
- KOŽNÉ OCHORENIA
- KRÉM
- LIEČIVÉ BYLINY
- MASTNÁ PLEŤ
- MATERSKÁ KAŠIČKA
- MED
- MENOPAUZA
- MYDLO
- NÁDCHA A CHRÍPKA
- NÁSTROJE ZDRAVIA
-
NATURAL SWISS - DETOXIKACIA A VNÚTORNÁ OČISTA
- DETOXIKAČNÉ PROGRAMY CLASIC
- VLÁKNINA CLEAN INSIDE
- DETOXIKAČNÝ BYLINKOVÝ ČAJ
- ANTIPARAZITNÝ DOPLNOK VÝŽIVY
- ANTIPARAZITNÝ DOPLNOK VÝŽIVY JUNIOR
- DETOXIKÁCIA PEČENE TOXICLEAN
- PROBIOTICKÝ DOPLNOK VÝŽIVY
- ANTIOXID.FORMULA S VITAMINMI
- SWISS DIGESTFX
- SWISS PREBIOTIX ULTRA
- SYMBIOTIKUM Probiotikum + Prebiotikum
- SWISS PROBIOTIX MAX
- Swiss Fiber Daily® – správne riešenie pre zdravie trávenia, nielen na cestách
- Swiss Vitamin U pre zdravú črevnú sliznicu a proti refluxu
- OBLIČKY
- OČI
- PEČEŇ - DETOXIKÁCIA A REGENERÁCIA
- PLANETAYURVEDA
- PLODNOSŤ PRE MUŽA
- PLODNOSŤ PRE ŽENU
- POTENCIA
- PRECHLADNUTIE
- PROSTATA
- PROPOLIS
- SOĽ
- SERRAPEPTÁZA
- SPRCHOVÉ GÉLY
- STARLIFE
- STAROSTLIVOSŤ O ZUBY
- STRES
- SUCHÁ PLEŤ
- SUPERGREENS
- ŠAMPÓNY
- ŠTÍTNA ŽĽAZA
- TELO
- TELOVÉ MLIEKA
- TRÁVENIE
- TRÁVENIE A PROTI ZÁPCHE
- TVÁR
- UNIOSPHARMA
- ÚSTNE VODY
- VITAMÍNY A MINERÁLY
- VČELÍ PEĽ
- VLASY
- ZÁPALY, MOČOVÉ CESTY
- ZUBNÉ PASTY
Reklamačný poriadok
Záručné podmienky a záručná doba
Na tovar je poskytovaná záruka 24 mesiacov a začína plynúť dňom doručenia tovaru kupujúcemu.Vada tovaru a nároky vyplývajúce z vady tovaru musia byť uplatnené do konca záručnej doby. Uplynutím záručnej doby zaniká právo na uplatnenie reklamácie. Faktúra, ktorá je kupujúcemu doručená s tovarom, slúži zároveň ako záručný list.
Kontrola tovaru pri prevzatí
Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky z pošty, na mieste skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať a spísať s doručovateľom protokol o chybách.
Reklamačný poriadok
V prípade, že dôjde k vade výrobku v záručnej dobe, má zakazník právo na odstránenie vzniklej vady. V prípade, že vada tovaru je neodstrániteľná, nahradí dodávateľ zakazníkovi vadný výrobok novým, alebo po dohode - výrobkom iného typu, pričom dôjde k doplateniu, alebo vráteniu cenového rozdielu.
Za vadu tovaru nemožno považovať zmenu vlastnosti tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia, nesprávneho používania, nedostatočného, alebo nevhodného ošetrovania, v dôsledku prirodzených zmien materiálov z ktorých je tovar vyrobený, v dôsledku akéhokoľvek poškodenia kupujúcim či treťou osobou alebo iného nesprávneho zásahu.
V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar na poštovú adresu spoločnosti:
NUTRIFIT s.r.o.
Trenčianska 39
82109 Bratislava
Balík musí byť riadne zabalený a má obsahovať:
- reklamovaný tovar vrátane príslušenstva,
- doklad o kúpe - faktúru,
- popis závady
- kontaktné údaje kupujúceho - spiatočná adresa, tel.číslo, email, číslo účtu
Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý a mechanicky nepoškodený.
Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. Poštovné a iné poplatky nevraciame.Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci. Zákazník má nárok na vrátenie peňazí až pri 3 krát sa opakujúcej rovnakej chybe.
V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.
Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúcí bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie kupujúcím. Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie. V prípade oprávnenej reklamácie kupujúcemu vzniká nárok na vrátenie peňazí až po 3 krát sa opakujúcej rovnakej chybe.
Predávajúcí upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom a tovar odošle na vlastné náklady na adresu kupujúceho.
Po uznaní reklamácie a vzniku nároku na vrátenie peňazí kupujúcemu poštovou poukážkou, bude zo zasielanej sumy odpočítaná čiastka:
- pri sume do 30 € - poplatok 3 € - poplatok na pošte za zaslanie peňazí poštovou poukážkou
- pri sume nad 30 € - poplatok 3,50 € - poplatok na pošte za zaslanie peňazí poštovou poukážkou